קטגוריות ראשיות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
מעבר לקופה

אמפולות נגד פרעושים

חיות מחמד ביתיות כמו כלבים וחתולים חשופים כל הזמן לפגיעות של פרעושים. הפרעושים ניזונים מהדם של בעלי החיים ולכן הם נוטים להסתתר תחת הפרווה של חיות המחמד, לעקוץ אותם ולמצוץ את הדם שלהם, דבר שגורם לבעלי החיים להתגרד, לכאוב ויכול גם לגרום לדלקות קשות מאוד ומחלות לא פשוטות כלל.

לכן חשוב מאוד להשתמש באמפולות נגד פרעושים אשר יכולות לסייע בהרחקה של הפרעושים ולמנוע מבעל החיים שלכם הרבה צער וכאבים מיותרים.

כמובן, היום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי אמפולות נגד פרעושים ולכן לפני הרכישה כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום ולבדוק התאמה לבעל החיים שלכם, הגודל שלו, המשקל שלו, הגיל שלו ועוד.

 

למה לרכוש אמפולות נגד פרעושים דרך האינטרנט?

רכישות דרך האינטרנט הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות מאוד, ולא סתם. היום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של אמפולות נגד פרעושים, ולא בכל חנות יש את כל הסוגים. לכן, דרך האינטרנט אתם יכולים לבצע השוואה בין הסוגים השונים, בין החנויות השונות, בין המחירים והמותגים, והכל בלי להתאמץ יותר מידי ובלי לצאת מהבית.

בנוסף, ברוב המקרים תמצאו אמפולות נגד פרעושים במחירים זולים ומשתלמים יותר מאשר בחנויות הרגילות, בשל עלויות האחזקה של חנות פיזית לעומת אתר אינטרנט, ולכן אם אתם מחפשים מחיר זול ומשתלם יותר, האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר למצוא זאת בו.

 

לא רק אמפולות

במידה והכלב כבר נדבק בפרעושים, לעיתים לא רק אמפולות בלבד יעזרו לו. ישנם מצבים בהם עד שגיליתם את הפרעושים הכלב כבר נדבק בקדחת הפרעושים או דלקות שונות ולכן הוא יהיה זקוק גם לטיפול תרופתי במקביל לשימוש באמפולה.

 

לכן, אם אתם סבורים כי הכלב שלכם נדבק בפרעושים, פנו מיד אל הוטרינר אשר יוכל לאבחן את המצב שלו ולתת לכם המלצות נכונות לגבי הטיפול בו, בין אם זהו שימוש באמפולות בלבד, ובין אם יש צורך לשלב בין טיפול תרופתי לבין אמפולות נגד פרעושים. וכמובן, לאחר הריפוי של הכלב, או החתול שלכם, אל תפסיקו את השימוש באמפולות שכן הפרעושים יכולים לחזור.

no-lazy