קטגוריות ראשיות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
מעבר לקופה
הכתבה היא המלצה בלבד, ואינה תחליף לאבחנה מדויקת אצל הוטרינר!


כל כלב, כמו כל אדם, הוא שונה. הנה כמה דברים כלליים כדי לצפות בגילאים המתקדמים של חיית המחמד שלך.

האטה- ייתכן שתבחין כי הכלב נעשה קצת איטי  עם הגיל.זה לא תמיד המקרה, אבל סימנים ראשונים הם  שינויים עדינים באיך שהוא / היא קמה, מתיישב/ת , ומשתמש/ת המדרגות. האם יש היסוס או קשיחות? האם שינוי מזג האוויר (גשום, קר) תורם להחרפת  המצב?

     דלקת פרקיםנפוצה אצל כלבים כשהם מזדקנים, במיוחד גזעים גדולים. דלקת מפרקים יכולה להתרחש בכל מפרק, לרוב ברגליים, בצוואר ובגב (עמוד השדרה). קיימות תרופות שונות זמין כדי לעזור להקל על חוסר הנוחות של דלקת פרקים ורצוי לראות ווטרינר אם אתה מבחין בסימני האטה אצל הכלב שלך. סיבה נוספת של האטה היא ירידה בתפקוד  בלוטת התריס, הפרעה אנדוקרינית נפוצה אצל כלבים. מצב זה מאובחן בקלות ודורש טיפול וטרינרי הולם.

 

      שמיעה מופחתת- האם לכלב קשה להתעורר אחרי שינה או האם הוא מופתע בקלות אם אתה ניגש אליו מאחור?איבוד שמיעה או חירשות עשוי להיות הסיבה לכך. אין הרבה מה לעשות עבור אובדן שמיעה הקשורות לגיל, אבל בדיקה אצל הווטרינר תשלול בעיות רפואיות אחרות, כגון זיהום, או גוף זר בתוך האוזן.

      אם הכלב שלך סובל מאובדן שמיעה אתה צריך  לדאוג להגן עליו / עליה מפני סכנות, כגון מכוניות כי הוא לא יכול לשמוע ולהתחיל לעבוד אתו על סימני ידיים שילמדו אותו להיזהר במצבי סכנה.


גוון  “כחלחל” בעיניים  גם הוא סימן שהם מזדקנים, עיניו של הכלב לעיתים קרובות מראות  “ערפל” כחלחל שקוף באזור האישון. זהו אפקט נורמאלי של הזדקנות, והמונח הרפואי לזה הוא טרשת עדשה זה לא אותו דבר כמו קטרקט.קטרקט מופיע כצבע לבן אטום. בכל מקרה גשו לווטרינר שלכם כדי להתייעץ.

      ניוון שרירים– ירידה  של מסת שריר, במיוחד הרגליים האחוריות, ניתן לראות עם הזקנה. פעילות מונעת בגילאים מוקדמים יותר יכולה לשפר או לבטל מצב כזה בגיל מאוחר של הכלב .

נושא כללי: 
כלבים
נושא משני: 
כללי
no-lazy